Tugga

För att anknyta till hetsätningsdiskussionen som fördes när vi fikade på Wega igår så är det precis det jag ägnat mig åt en stund nu. Stora mängder godis, chips och ostbågar har svalts och jag äter fortfarande men i mer sansat tempo. Vilken syn det hade varit om vi alla varit samlade vid skålarna med samma begär. Jag hade i och för sig två andra hetsätare vid min sida som hjälpte till att slåss om innehållet så det var nog ganska vidrigt ändå.
Och ingen powerwalk har det kunnat bli under helgen så onyttigheterna känns ju extra... öh...onyttiga. Fast tån verkar vara på väg att läka så snart kan jag nog hetsgå i stället, eller också.

Ursäkta om jag tjatar men i morgon går vi in i vecka 22.
Vecka 24 slutar eleverna.
How sick is that?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits