Make a list

Längesedan jag fyllde i en meningslös lista.

VEM
Vem är i rummet med dig? Sambon
Vem fick du sms av senast? En kollega
Vem pratade du senast i telefon med? Sonens pappa
Vems hus var du senast i? Sambons brors
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Sonen
Vem önskar du att du var med nu? Massa roliga partyfolk


VAR
Var är din telefon? På bordet vid sidan om mig
Var är din mamma? Hemma i Trelle tror jag
Var sover du? I sängen
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Tröjan på Indiska och koftan på Drottningtorgets loppis
Var åkte du senast bil? Hem från jobb med en kollega
Var i ditt rum/hus är du? I soffan


VAD
Vad åt du senast? Fiberbullar med ost och gurksallad
Vad drack du senast? Dricker Fanta free pineapple i skrivande stund
Vad är det för färg på dina byxor? Sunkiga vinröda mysbyxor
Vad är den närmaste saken som är blå? En bläckpenna
Vad har du på fötterna? Raggsockor (det är fan kallt idag)
Vad är din favoritfärg? Svart...tror jag
Vad är din favorithemsida? Kan inte välja
Vad hör du just nu? Nyheter om jordbävningen i Kina

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? I lördags på sambons födelsedagsfrukost
När träffade du din pappa senast? För ca. två veckor sedan
När duschade du senast? I morse


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter? Ja
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Vet faktiskt inte...
Hånglat i skogen? Ja
Kört över hastighetsgränsen? ÅÅÅÅKA pendeltåg, jag är en looser baby, jag har inget körkort
Målat om ditt rum? Ja, klart
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Ja
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja
Sett någon dö? Nej
Varit på ett plan? Jaaa
Sovit till tre? Nej, inte i sträck
Älskar eller saknar någon just nu? Både och


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits