Jag prisar lediga fredagar

Då är våren indrucken, inrökt, inpratad och ineldad vilket skedde under mycket trevliga former i Pildammsparken tillsammans med K, M, M, D & sambon förstås. Igår tog jag igen sömnbristen man fort bygger upp under arbetsdagar. Soffan var därmed min bästa vän. Har lite dåligt samvete för att jag inte tog mig till Slottsparken och vänsterpartiets samling där självaste Lars Ohly talade. Men jag skyller på att jag är gammal och trött och dessutom regnade det som fan. Jag stöttar i alla fall genom att vara en av 17 eller 18 som röstar på dem här ute i kapitalismens högborg. Det kan väl räcka en stund.

Idag skulle det varit sol enligt prognosen tidigare i veckan men än sålänge är det grått. Får väl se hur dagen artar sig. Har funderingar om powerwalk, shopping och kanske en uteservering. Får väl se vad den andra halvan säger.

Kommentarer:
Postat av: Empem

Har du några egna erfarenheter eller åsikter/synpunkter på ämnet ätstörningar? Berätta! :) Ha en bra dag! / Em

Postat av: M

VISSTE du var vänsterpartist! Har vi faktiskt aldrig pratat om! Jag är miljögrön, så vi är NÄSTAN sisters!:) Just nu är jag varken eller, bara tjock:) Puss

2008-05-02 @ 22:59:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits