In the morning

Det är bara att inse att de långa sovmornarnas tid är förbi. Jag kan fan inte sova länge längre. Fast det gör inget när man vaknar till sommar. Väntar på att sonen ska vakna så att vi kan sjunga för sambon som fyller år idag. Vilken underbar skönsång som väntar honom.

Var på lönesamtal/utvecklingssamtal med chefen igår och lovorden han gav mig var helt fantastiska. Jag växte flera meter av att bli så bekräftad både som yrkesman(kvinna) och människa. Jag blir saknad och är en stor förlust. Ja fy fan vad jag kommer att sakna dem med!
Efter detta trevliga möte skulle då Skånetrafiken fucka upp dagen lite genom att ställa in tåg, vilket innebar att jag lämnade Skurre 17.07 i stället för 15.25. Det var fan inte kul! Som tur var hade jag sällskap av en mycket trevlig kollega så det gick men fan vad frustrerande att vänta i ingenmansland en fredag eftermiddag, utan tillförlitlig information. Skånetrafiken kan verkligen kiss my ass. Det är RÖV att vara beroende av dysfunktionell kollektivtrafik.

Väl hemma lugnade jag nerverna med ett glas vin och en cigg i trädgården. Det var helt fantastiskt mysigt.

Nu får jag nog fan gå och väcka sonen. Orkar inte vänta mer.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits