Glömde

Det börjar ordna sig med tåhelvetet. Idag kan jag nog t.om. ha snörskor efter att ha varit hänvisad till sandaler en vecka. Detta har inneburit att jag höll på att förfrysa fötterna i måndags när det ösregnade och var skitkallt hela dagen samt att de är lite mörbultade då sandaler inte är ultimat att vandra omkring i under så pass lång tid. Jag är ju i ständig rörelse på jobb samt att jag äntligen kan gå till och från Centralen igen.
Jag hade faktiskt en poäng med detta inlägg som inte skulle handla och vare sig fötter eller skor men nu har jag helt glömt vad det var. Kanske lika bra det för attt klockan är mer än vad jag trodde.
Ha en bra dag!

Kommentarer:
Postat av: Tina

Haha! Hoppas det blir helt bra snart. Ha en bra dag! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits