Work

Då är det jobb igen. Fast halsen svider som fan fortfarande, jag är sådär härligt förkylningssvettig direkt efter duschen och jag har en mega förkylningsplida (är det ett rikssvenskt ord förresten?) på tungan. Men plikten kallar i form av desperata kolleger samt att jag helst inte sjukskriver mig. Sonen är nämligen frisk idag, eller rättare sagt han var hela kvällen igår så off we go.

Jag såg tidningsbudet utanför fönstret när jag steg upp 05.10 och min första tanke var; stackars jävel, där är i alla fall en som är uppe tidigare än mig. Sen slog det mig att den där stackars jävelen antagligen snart ska hem till en varm säng och sova så plötsligt var det ingen stackars jävel längre.

Jag tycker nog allt lite synd om mig själv.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Har du funderat över att sluta blogga på morgonen? Då kan du kanske stiga upp lite lite senare. Ett hett tips! / kram K

2008-03-04 @ 14:50:40
Postat av: U

Ha ha, den var bra. Men tyvärr så spelar de få minuterna det tar att skriva ett inlägg inte så stor roll...så det är bara att fortsätta ställa klockan. Ha det bra! Har ni oxå fått en inbjudan idag förresten? Trevligt med lite paartiii. Kram på dig med.

Postat av: Anonym

Yes! Även vi är bjudna! Stort grattis till oss!

2008-03-12 @ 20:26:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits