Vad är ett liv utan X box 360? Tydligen inget liv.

Jag har upptäckt att jag lever med en spelberoende nörd, eller det var väl egentligen inte veckans aha - upplevelse men jag förstår på riktigt nu. Det hela började med att vårt (eller sambons och sonens ska jag nog benämna det) X box 360 gick sönder i tisdags och det (även kallat Bo) är nu i Tyskland på reparation och kommer att vara borta i ca tre veckor. Denna händelse skapade stor kalabalik och ett stort trauma här hemma. Detta trauma tog sig så stora proportioner att sambon innan körde och köpte ett nytt. Vi har nu alltså två X box 360 i vår ägo. Jag tycker detta är sjukt men samtidigt kan jag dra en lättnadens suck då jag ju slipper höra ett jävla ältande om saknad och uttråkning utan Bo. Det innebär ju även att sonen skrattar högt eftersom han ju får ett på sitt rum och kan sitta där med sina kompisar och spela, vilket även gagnar mig och sambon eftersom vi slipper ha en fritidsgård ute i vardagsrummet. Så det var nog enbart av godo det där köpet. Dock fortfarande ganska sjukt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits