Lite om allt

Förstår inte varför jag vaknar så tidigt. Det enda jag gör annars är ju att gnälla om att jag vill sova längre. Fast i och för sig, om man jämför med en vanlig arbetsdag så blev ju min uppvakningstid, 07.15 två timmars sovmorgon så det är väl ok. Igår var det ju dessutom horisontalläge hela dagen. Var på konsthallens/restaurang smaks nystartade liveklubb i torsdags. Jävligt shysst grej, mysig stämning, gott vin, bra artister och sist men inte minst är ju lokalen en av malmös mysigaste, snyggaste och så klart kulturigaste. 

I kväll blir det nog bowling med föräldrarna och i morgon bär det hem till K & M för att träffa H som är på långväga och efterlängtat besök. Inget utrymme för kontemplation och vila, som kanske hade känts skönt och behövligt men samtidigt är det ju möten som förgyller tillvaron.

Innan detta ska jag dock hinna med veckans tredje powerwalk så nu ska jag ladda mp3 spelaren.

See ya!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits