Bloggtest


Allt-i-allo-bloggare
Du skriver om det mesta och vill absolut inte nischa din blogg. Du recenserar skivor, knåpar ihop politiska kåserier, antar allsköns "utmaningar", skriver om vardagsbetraktelser, tjejkvällar, gillar att fylla i listor och postar något enstaka inlägg om ett klädesplagg du gärna skulle vilja lägga vantarna på. Du gör allt för att understryka att du är openminded och att den ena dagen inte är den andra lik. Men det är precis tvärtom.
Det är inte jag på bilden, om någon undrar.

Ha ha, särskilt det sista kändes extra kul. Annars vetifan om det stämmer så jävla bra. Utmaningar får jag aldrig eftersom jag typ inte har så jävla fett med bloggvänner, skivor orkar jag inte recensera eftersom jag oftast lider av kategoriångest och när jag någon gång yppar någon politisk åsikt är det oftast för att jag är förbannad som fan på något jag läst eller hört så det kan inte räknas som särskilt relevant, problematiserande eller klargörande. Men resten, visst.

Testet är förresten hämtat från, http://www.testriffic.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits