Avföring

I natt har jag drömt om bajs, alltså avföring. I drömmen var jag då på en föreläsning som enbart handlade om olika sorters bajs. Freud måste gotta sig som fan i sin himmel.

Min förklaring till detta intressanta ämne är att jag blivit smått besatt av att göra en leverrening med Epson salt efter att ha sett , Du är vad du äter när Dominika Peczynski var med. Hon och jag verkar till stor del nämligen dela kropp och levnadsvanor. När programmet var slut läste jag länge om hur man gör en leverrening och effekterna av detta och insåg att det är precis vad min obalanserade kropp behöver. Det låter dock ganska smärtsamt och kräver två dygns isolering så det är ju inget man gör sådär hej hopp gummisnopp i en handvändning. Men som sagt så verkar effekterna vara allt jag någonsin behöver.

Så därav mitt drömmande i natt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits