Ångest, ångest är min arvedel

Ljuvlig thaimat är nu intagen och jag är mätt som fan. För fem minuter sedan sa jag till sambon att jag skulle jobba (har bla. en del kvar att rätta och planerar att bli färdig med det innan måndag) men det försvann tydligen ur mitt medvetande lika kvickt som det gick att uttala. Nu när jag loggade in här kom jag på det igen och känner inte alls för att göra det. Det känns dock som om jag inte har något val om jag inte vill dras med ångesten över att ha det ogjort. Kom även på ännu en ångestgrej nämligen att skriva ihop ett CV och söka  nytt jobb. Det har jag också sagt att jag ska göra under några veckors tid. Slutar väl med att ansökningstiderna går ut. Nej, det får inte hända! Men en sak i taget. Fy fan vad jag är bra på att komplicera mitt liv. Hur svårt kan det vara att bara göra saker?

Kommentarer:
Postat av: anna

hehe jaså tycker du det?
nu rodnar jag.. massa kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits