Tankar om tillvaron

Jag är inte ämnad att vara arbetslös. Är sjukt uttråkad efter en halv dag. Är dessutom krasslig och hängig och orkar inte riktigt ta itu med någonting. Fast egentligen är jag ju inte arbetslös än. Som lärare har man ju jobbat in en skaplig semester så någon gång i augusti räknas jag väl som riktigt arbetslös. Fast jag måste väl ändå gå ner till ångestarbetsförmedlingen på torsdag och anmäla mig i ångestsystemet a-kassan. Fy fan för sånt piss!
Vill nu framförallt känna mig riktigt frisk så jag kan heja fram SVERIGE på Mölleplatsen i morgon. Vill även att det ska vara regnuppehåll hela jävla morgondagskvällen samt hela jävla midsommarafton för då hade vi tänkt vara utomhus. Tack!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits