Ruskij

Satan i gatan vad ryssarna spelade fotboll igår. Fan vad bra de är! Jag är mycket imponerad. Och vilken goding Pavlyuchenko är. När han blir såld från Spartak Moskva och kommer ut i en av storklubbarna i Europa kommer brudarna att slåss om honom. Man kan väl säga att han har en ljus framtid framför sig. Precis som många andra i det ryska laget. Eller varför inte hela laget förresten för just nu ser de fan svårslagna ut. Jag har nästan fått ett nytt favoritlag, fast bara nästan. Ikväll gäller det att Italien tar Spanien. Kanske tid för Luca Toni att göra ett efterlängtat mål.

Usch idag måste jag packa. Det är baksidan med resor. Jag hatar att packa för jag vill ha med mig allt men måste ju såklart begränsa mig och då får jag ångest. En sak till som ger mig ångest är att sonen ska åka bil ganska långt idag. Han ska på semester med sin pappa uppe i boråstrakten. De ska tillsammans med några kompisar hyra stuga och fiska. Såklart alldeles underbart mysigt och roligt men jag ser som vanligt bara faror som bilolyckor och drunkningsolyckor. Just nu är det ju förstnämnda eftersom stor del av dagen ska tillbringas i en bil. Jag är neurotisk, jag vet! Nu kaffe i alla fall.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits