Morgonstund har guld i mun

Alltså! Det borde vara skottpengar på att vakna 06.15 när man är ledig. What a fuck is wrong with me? Det enda jag gör annars är att gnälla över tidiga mornar och vad händer! Fast jag fick ju i alla fall sova en timme längre än vanligt.
Antagligen är kroppen så uppe i varv efter en hektisk tid att den helt enkelt inte kan slappna av. Och den hektiska tiden tar inte slut. Juni innebär fullbokning! Vi åker till Nice den 23 och innan dess ska följande vara avklarat:

Grill och vin med föräldrar idag
25 års kalas i Lund i morgon
Fotbollsfest i Folkets park på tisdag 10/6
Fotbollsfest och sleepover i Rya nästa helg 14-15/6
Sommarfest med jobb tisdag 17/6
Fotbollsfest i Folkets park 18/6
Midsommar 21/6

Nice 23/6

Här emellan är det även tänkt att jag ska hinna jobba!
Funderar starkt på att stryka sommarfesten. Kollegerna (snart f.d för bövelen) kan jag ju festa loss med under ledigare former senare i sommar.

Nu ska jag nog dra på mig gympaskorna och ta en morgonprommis. Kanske!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits