Huvudbry och vånda

Idag klockan 15.00 ska betygen vara satta. Jag har väl ganska bra koll på hur det kommer att se ut, förutom tre av mina kära nior som vållat mig huvudbry nu under ett tag. Det är verkligen inget angenämt problem att tveka mellan VG och MVG i ett slutbetyg!  Å ena sidan känns VG i flera fall för lågt men å andra är MVG kanske för högt. De ska ju liksom kunna leva upp till  sitt betyg på gymnasiet. Äsch, jag vet fan inte! Jag hoppas bara att det känns säkert när jag kryssat i rutan definitivt i eftermiddag för då kan man börja slappna av på riktigt. Ska förresten fira med after work med en kollega jag aldrig någonsin trodde jag överhuvudtaget skulle säga mer än typ hej till när jag började. Men se så fel man kan ha!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits