Tillkännagivande

Jag har blivit snuvad på en bloggkonfekt. En av de bloggare jag läser frekvent har numera beslutat sig för att enbart publicera kommentarer som innehåller konstruktiv kritik. Enligt bloggarens mening är detta då samma sak som nästan ingen kritik alls eller ganska snäll kritik. Därmed känns det som om jag inte alls kommer att läsa bloggen lika frekvent längre då det ju var den konstruktiva kritiken och de sanslöst underhållande debatterna som vanligtvis uppstod kring denna, oftast på grund av att bloggaren inte verkar ha en aning om vad konstruktiv kritik innebär utan tar all form av kritik som avundsjuka och kränkningar (shit vilken megamening jag fick till där).
Jag som utifrån detta inläggs innehåll uppenbarligen inte har något liv ser därmed detta att inte få frossa i okända människors ganska patetiska bekymmer som en mycket stor förlust.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits