The Gran has left the building

Ja, då är det definitivt över. Fast nu var där ju ingen återvändo längre. Julen ÄR SLUT och den barrade as hell. Men jag vill tacka The Gran för alla lyckliga stunder vi fick tillsammans. Du höll ut längre än vi trodde.

I morgon är det heller ingen återvändo till jobb längre. 07.45 sitter jag på tåget till Skurre. Hur fan trött jag kommer att vara då kan jag faktiskt inte föreställa mig. Det har verkligen varit ett vändapådygnetjullov. Kommer ju nog inte att somna snart och borde för övrigt redan sova för att stiga upp 05.50. Får i alla fall lite sovmorgon första och andra dagen. Det är inte 05.10 förrän på onsdag när dårarna och gullungarna börjar.
Ska ju förresten även jobba helg hos K.
Busy life!
Jaja, snart sportlov...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits