Postkontoret jobbar

Jag skrev precis till min käraste vän att hon ska fundera mindre. Några minuter senare slog det mig att jag bör ta det rådet och göra precis tvärtom.

Jo, jag funderar mycket på händelser jag oftast inte kan påverka såsom mina nära och käras hälsa och säkerhet. Jag funderar även bakåt i tiden på sådant jag gjort, oftast  då mindre bra saker men jag funderar inte på varför jag gjort det. Vad jag borde fundera över är min tid här och nu vilket ju innebär en form av strukturering, planering och självrannsakan. Summa summarum: Jag är nog stundtals alltför impulsstyrd.

Till att börja med; varför har min mage börjat krångla som fan igen? Och jag kom fram till att jag äter för jävla dåligt. Jag äter alldeles för mycket bröd. Nu är det alltså slut med bröd för ett tag!

Och nu håller jag på att bli sen som fan. Shit! Nu när jag just börjat tänka.

Kommentarer:
Postat av: Maria Vuitton

skynda dig :)

Postat av: M

Do I see a darker side of you?

Love you mest av allt hjärtat, och tänker på dig varje dag!

2008-01-16 @ 10:54:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits