Kalorier kalorier förena eder

Jag håller nog sakta men säkert på att förvandlas till rent socker och rent fett, vilken form det nu än har. Sedan middagen med quorn och bakpotatis med bregott och creme fraiche har jag ätit och druckit läsk konstant. Ostbågar, äpplepaj med vaniljsås samt lösgodis och oräknebara glas läsk har alltså lagrats i min arma kropp. Och aktiviterna har till 99% utförts i soffan. Det vill säga, inte många. Det som varit mest energikrävande idag, efter handling och middagstillagning har nog varit Buzz på Playstation och Texas Hold em in real. Ja, det säger väl allt. Jag kommer att vara åderförkalkad inom ett år.

Kommentarer:
Postat av: M

Ni är självskrivna gäster ifall vi får tag på nån lokal! Barnlediga är vi oxå!Puss och Kram

2008-01-06 @ 01:08:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits