Jepp

Jag är i helvetet, dock ett kallt sådant för jag fryser som fan. Att vara vaken nu är faktiskt en obeskrivlig plåga. Men fan, jag ska inte gnälla utan hylla Zlatan.

Asså jag var så nervös inför prisutdelningarna igår för jag hoppades så intensivt att han skulle få sina priser, framförallt Jerringpriset då. Man vet fan inte hur svenska folket röstar, det har vi ju sett förr i andra sammanhang ( ja även igår eftersom Lidström, som både blivit framröstad till bästa europeiska spelare någonsin i NHL samt vunnit titeln bästa spelare för tredje(?) året i rad inte ens är bland de tre bästa). Men ingen rör vår Zlatan och jag är så jävla glad över att han äntligen fick bekräftelse från hemmaplan och han var nog ganska rörd. Vilken stjärna han är! När han visar sig stannar allt upp för en stund. Det är så jävla häftigt. Han är så jävla häftig. Han är Zlatan and we love him!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits