Hej och Hå

Att LERA det är att leva en smula. Jag vet att i alla fall en ( av alla de fem eller sex) av mina läsare och som jag håller så oändligt kär och som jag fått uttrycket av såklart vet vad som menas. Nu är det ju så att lerandet för tillfället inte är som det ska, för att vara riktigt personlig och att tala klarspråk, men det håller på att vända, tror jag. För detta är jag så ofantligt lycklig och lättad och det är anledningen till att jag var tvungen att skriva detta annars ganska meningslösa och egentligen ganska fjantiga inlägg. Men to me, it means A LOT. Och det är min blogg så det så.

På menyn står: Subwaymacka och gott rött vin.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vad kul att mitt uttryck används! Kan härmed berika dig (och dina fyra eller fem andra läsare) med ett nytt ord som jag använder flitigt numera, nämligen fekalia. Ett rätt fint och harmlöst ord enligt mig. Sen säger jag bara LINFRÖ vid fekalieproblem! STOR Kram

2008-01-13 @ 23:11:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits