Bloggkommentatorerna

Jag har hittat hem!
 
http://bloggkommentatorerna.blogg.se/

Upphovskvinnorna till denna bloggen är mina nya idoler. Innehållet i deras blogg med tillhörande kommentarer är allt jag behöver för att själen ska må bra. De fetdissar bloggen jag bara inte kan låta bli att läsa, flera gånger varje dag. Och nuförtiden efter nästintill varje inlägg i den här jävla bloggen är jag så frustrerad att jag skulle behöva psykologhjälp. Nu har då alltså äntligen befrielsen kommit i form av bloggkommentatorerna och de svalkar som sagt min själ genom att sätta fingret på ALLT jag själv går i gång på. Idag var jag själv omnämnd i ett av deras inlägg då de typ berömde mig och två andra för att på ett konstruktivt sätt ifrågasätta nyss nämnda bloggerska i hennes pinsamma försök att verka...jag vet faktiskt fortfarande inte vad hon ville verka.
Och nej, idag kunde jag bara inte låta bli att kommentera, det rann över. Fullständigt!

Jag kommer på mig själv att verka lite sjukligt besatt. Det bjuder jag på i så fall. Jag har roligt samtidigt som jag våndas as hell.

I morgon är det äntligen fredag och jag har sovmorgon till 06.10.

Kommentarer:
Postat av: Mia

Haha! Ja, är det något man behöver så är det att ventilera, eftersom man nu ändå på något sätt vägrar sluta läsa den förbannade bloggen. Men du, nu är det snart bara nio dagar kvar till att hon ska vara med på tv. Så jävla spännande!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits