Bajsa, kissa eller snyta

Jag är otålig och blir vansinnig på sidor som tar mer än en tiondels sekund att ladda upp. Och idag tycker jag stundtals att hela jävla Internet kan dra åt helvete så segt det är. Det måste bero på trötthet för jag har haft så sjukt dåligt med tålamod hela veckan. Jag har i mitt inre målat upp bilder om hur jag kör ner hela min arm i elevernas halsar och sliter ut deras stämband så att de håller käften. Tack gode Gud för att det är fredag i morgon. På lördag ska jag för första gången på mer än två veckor få vakna utan en satans jävla väckarklocka!

Tack vare sömnbrist sprack den sedan länge planerade Andilyssningen på Debaser. Han sitter, står och går väl där nu och sjunger och spelar så vackert som bara han kan. Jag sitter i soffan och bloggar och ser fram emot morgondagens sovmorgon som sträcker sig till 06.00. Finn tre fel!

Kunde förresten inte låta bli att le när jag vandrade hem från Netto med ett sexpack åttapack toapapper under armen. Det slog mig om folk som såg mig undrade om jag skulle hem och skita. Eller är det kanske bara jag som tänker så när jag ser folk som handlat toappaper? Man kan ju faktiskt behöva kissa och snyta sig med.

Nu ska jag lägga mig och läsa Svinalängorna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits