05.10

Nyduschad, nytandborstad och nysmörjd. Ska snart vräka mig ner i sängen med min bok. Nu är man tillbaka i tröttkvällarna som innebär att man stundtals eller rättare sagt oftast inte orkar mer än det som är absolut nödvändigt. I morgon kommer alltså då eleverna och 05.10 är i gång. Fast JAG TROR att nya schemat kommer att innebära att jag slipper TVÅ 05.10 mornar, kanske med start redan på fredag. Jag och mina kollegor satt hela eftermiddagen och försökte få ihop scheman för oss och eleverna och det är i stort sett färdigt. Även om vissa dagar är kräkintensiva slipper jag i alla fall som sagt TVÅ 05.10 som i stället kan flyttas fram till  ca.05.40 respektive ca. 06.10. Låter inte mycket för världen men du anar inte...

GOD NATT

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits