Plastpåsar?

Sitter och surfar runt på Tradera, har dock fortfarande ett stort blödande sår efter att i förrgår förlorat auktionen om ett par ljusa Acne hug med TIO SPÄNN. Något blev fel vid budgivningens sista skälvande minuter då jag gick upp till ett maxbud på 550 från 460, innan auktionen var slut, men de gick alltså för 470. Helt sanslöst irriterande och sorgligt.

Men nu var det alltså inte det som var huvudpoängen med mitt inlägg utan att någon säljer Weekdaypåsar på Tradera. Alltså helt vanliga jävla plastpåsar. Vem fan KÖPER plastpåsar någon har fått när de handlade kläder? Jag fattar verkligen ingenting! Men jag har skitmånga Nettopåsar om någon är intresserad.

Kommentarer:
Postat av: emma

om du har hund..så får du gärna vara med i min tävling..;)

Postat av: Junitjej

Ha en trevlig kväll!

2008-02-01 @ 17:30:24
URL: http://junitjej.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits