Bla

Så blev man då, efter två och en halv månaders väntan klippt. Tyvärr fick helluggen avstås då jag har en virvel som heter duga och hade medfört att jag hade fått stå med plattång varje morgon och frisören och jag var helt eniga om att en sådan syssla verkligen inte var jag. Jag måste ha en frisyr som knappt behöver något underhåll. Så som vanligt blev det en halvlång variationslugg. Får väl se om jag lyckas underhålla den eller om jag träffar frisören om lite mer än ett år igen. Man blir ju inte bara klippt utan får 45 minuters jävligt rolig pratstund på köpet. Vi upptäckte dessutom igår att vi har gemensamma bekantskaper.

Hur kul det än är att sitta här och skriva skit ser jag nu att lägerelden kallar.
Sålång


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits