Ängslig som fan

Kanske är det jag som borde skaffa mig ett liv snarare än att ständigt uppröras av allt som har med tidigare nämnda bloggerska och hennes fans att göra. Nu måste jag bara avreagera mig en stund då jag läste en av kommentarerna till ett av hennes senare inlägg. Någon bad alltså bloggerskan att visa bilder på hur man kan matcha Converse! Denna någon hade nämligen ett par vita och ett par svarta som bara låg och skräpade.

Mina frågor är:

1. Varför köper man två par skor man inte kan matcha med någonting?
2. Hur fan kan man INTE matcha Converse med någonting?
3. Varför i helvete ber man någon lägga upp bilder på vad man kan matcha med Converse?

Jag är fullständigt förstummad!

Alex Schulman brukar använda ordet, ängslig på ett ett fenomenalt beskrivande sätt och i detta sammanhang känns inget mer rätt. Denna jävla människa som inte på eget bevåg kan matcha sina två par Converse med något klädesplagg utan att be om bilder på hur det ska gå till är fanimej så jävla ängslig att hon är en fara för sig själv.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits