Snart sovmorgon

Gotta stick to my habit och fredagsblogga. Och som vanligt måste jag ju då gnälla över att jag är olidligt trött. Alltså verkligen fruktansvärt, vedervärdigt, avskyvärt  jävla trött.
Denna veckan har varit sjukt intensiv. När jag tittar tillbaka är allt i ett enda bludder av elevärenden, planering, utvecklingssamtal, konferenser, fortbildning, provrättning, sjuk son bla bla bla. Idag kommer också att bli intensiv eftersom vi drar igång ett nytt treveckorstema på måndag och är som vanligt inte färdigplanerade, vilket vi ju måste vara på måndag. Jag tänkte dessutom hinna till stan efter jobb för att sonen är i akut behov av ny jacka och jag börjar bli i akut behov av nya ballerinaskor då mina gamla drar sina sista suckar. Och jag kom nyss på att det är lön idag och under helgen. Varför i helvete lyckas jag alltid pricka in de jävla dagarna? Why oh Why?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits