Rise and shine

Fredag men segfredag än så länge. Natten till igår sov jag runt fyra timmar, fast jag var svimfärdigt trött efter för många sena kvällar och tidiga mornar denna veckan. När jag lade mig började stora anstormningen av tankar, både framåt och tillbaka samt jobbplanering. Trodde faktiskt att det var psykakuten nästa. Vilken röra det var uppe i postkontoret. Efter detta tänkte jag då ha en underbart lugn kväll igår. Sonen tyckte väl annorlunda för 15.30 satt jag på akuten med honom och hans lindade arm. Efter fyra timmar kunde vi äntligen åka hem med ett brutet strålben vid handleden och gips upp till armbågen som ska sitta 3-4 veckor. Det kommer att bli tuffa veckor utan fotboll, X box, dator och gympa i skolan. Stackars min pojke! Vad fan är det med honom och sjukhus?
I alla fall är jag nu extremt jävla trött men det brukar lösa sig under dagen, särskilt en fredag då allt och alla genomsyras av den där där speciella fredagskänslan. Fast jag har ju såklart bokat in ett utvecklingssamtal (med en elev som både har det jobbigt och har en jobbig förälder så det lär ta lite tid) så jag får vackert åka en timme senare än jag brukar. Men AW ska jag ha!
Gotta go!

Kommentarer:
Postat av: M

Meh...stackars pojk. Guh, så förfärligt! Hälsa honom så hjärtligt och gott från oss, och hoppas han inte har för jävla ont! Puss o kram

2008-04-18 @ 06:59:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits