Plans

Tidig lördagmorgon med kaffe och laptop i köket. Helt ok men jag önskar att jag kunde fått sova lite längre. Men det är väl bara att accepterat att man, så länge man stiger upp 05.10 nästan varje dag inte kan sova till tio eller elva. Kroppen vänjer ju sig och det är väl i och för sig bra.
Hade lite planer för idag tidigare i veckan: Tivoli, Zoo eller bord på O´Learys och Man U - Chelsea eftersom sonen är ett Man U fan och för att sambon för en enda gångs skull håller på ett annat engelskt lag lag än Tottenham.
Detta går då inte för att: sonen fortfarande har ett brutet strålben och kan därmed inte åka karuseller, (hade helt bortsett från detta i vår planering, han också tydligen) Zoo stänger redan 18.00 vilket känns enbart stressande och slutligen börjar matchen redan 14.00, vilket känns ganska för tidigt för att sätta sig på O´Learys. Så allt blev därmed bajs. Tottenham spelar dock matchen efter vilket ju glädjer sambon men frågan är om sonen orkar spendera så många timmar i vuxet sällskap utan möjlighet att fly undan.
Annars kan man ta en lugn helg och vara skönt utvilad på måndag för en gångs skull. Jag är faktiskt ganska trött.

Åh vad jag längtar till Hockey - VM och Fotbolls - EM förresten!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits