It´s all about outside

Åh vilken underbar powerwalk jag nyss kom hem från. Den stillade min vinhuvudvärk. Och vilket väder det är. Please stanna kvar nu!

Gårdagen blev väldigt trevlig, mysig och rolig. Tittade på matchen på Glorias, där har ju blivit bra som fan, sen gick vi till Lilla Torg och uteserveringspremiärade med några glas rosé. Väl hemma åt vi thaimat, spelade Buzz och försökte sjunga Singstar (de andra klarade väl sig ok men jag lät jävligare än vanligt).

Ska snart äta pizza sen ska jag försöka tvinga ut mina spelnördar i det vackra vädret. Ska kanske mjukglasspremiära idag då.

Kommentarer:
Postat av: M

Då skulle du hört mig och D i lördags när vi gick loss på Singstar.. Tror knappast att någon av oss fixade någon gratisbiljett till Bert Karlsson direkt.. Fast kul förstås! Ha en skön dag! Puss och LOVE you!

2008-04-28 @ 07:42:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits