I köket igen

Åh så skönt att fått hem laptopen igen, ja och sambon förstås. Slipper nu gå in i sonens rum med mitt morgonkaffe för att få tilgång till en dator. Fast helst av allt hade jag såklart legat kvar i min underbara säng.

Idag är det nationella prov. Det innebär att man är fast, sittande vid katedern i klassrummet ganska länge, vilket är jävligt jobbigt för mig då jag mycket sällan sitter ner i ett klassrum. Men jag kan fan inte trava omkring när de stackars eleverna sitter och skriver prov, snacka om att göra dem nervösa.
Får väl helt enkelt planera och skriva färdigt helvetesomdömena under tiden. Kanske inte så dumt med nationella prov after all.

Har sedan bokat in ett utvecklingssamtal mellan 14 och 15 vilket var jävligt dumt just idag då jag ju har en del att göra i eftermiddag. Vikten av planering! Will I ever learn?

Ska i alla fall slappa så in i helvete i kväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits