Helvetet på jorden

Ja, det är också ett fredagkvällsnöje att "fönstershoppa" på nätet. Var i stan efter jobb och höll på att börja slåss vilt omkring mig. Jag orkar inte med folk när jag ska shoppa och dessutom inte efter en stressig dag på jobb. Det kändes fan som om hela Malmö var i stan idag. Men jag får ju skylla mig själv när jag väljer en fredag eftermiddag som dessutom är lönedag och som bjuder på vackert väder.
Note to self: ALDRIG NÅGONSIN MER!
Som jag sagt förr, jag får vänta med shopping tills jag är arbetslös. Tills dess lutar det åt näthandel.
Jag fick iallafall ryckt åt mig det jag skulle, en jacka till sonen och ett par svarta ballerina till mig själv. Sen flydde jag till bussen och hem till isoleringen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits