Tänk vad ett svart hårspänne från H&M kan ställa till det

Läser som tidigare nämnt tvångsmässigt några modebloggar. Vet inte varför, eller jo kanske mest för kommentarernas skull förresten. Det är fan sjukt hur människor framställer sig som totalt avsaknade av egen stil. De framstår för fan som helt jävla identitetslösa. Och ja, jag orkar gnälla och jag orkar gnälla och jag orkar lägga tid på att bry mig och ja, jag har ett liv som svar på allt jävla dravel man får höra om man skulle våga kommentera hos någon modebloggerska. Varför jag bryr mig? Vet faktiskt inte riktigt det heller men jag blir så jävla provocerad och tycker det är så jävla sorgligt hur dessa identitetslösa (osäkra) människor förminskar sig mer och mer till förmån för modebloggerskorna vars hybris riskerar att rinna över och dränka oss alla i skit.

Det mest slående exemplet kom idag eller igår. Någon modebloggerska skrev i sin specifikation av dagens outfit att hon hade ett svart hårspänne från H&M (inte ens synligt på bildjävelen). En av kommentarerna till detta var då, "åhhh hade du ett svart hårspänne från hm....vanlig hårnål, eller mer stort spänne? Du glömde skriva det."

VARFÖR VARFÖR VARFÖR??

Det är sorgligt och jag blir så jävla irriterad att jag håller på att spy upp mina nyss svalda smörgåsar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits