Morgonstund och det är jävligt mörkt ute

Något av det mest klockrena jag kan minnas att jag fått i brevlådan var ett vykort med en gravsten och ett kors som motiv samt texten, Är du död? Jag fick det för många år sedan av en vän som väl tyckte att jag var jävligt dålig på att höra av mig och jag borde fan få brevlådan full av sådana vykort än idag, av alla de få vänner jag har kvar.
I alla fall hörde den här vännen av sig till mig i veckan. Vi har inte setts på ca tio år! Jag blev mycket förvånad över att höra henne presentera sig. Synd bara att vännen fortfarande verkar ha alkoholen som bästa vän.
Jag lovade att höra av mig och jag hoppas att jag orkar fullfölja det...

Förresten, orka blogga 05.45!

Kommentarer:
Postat av: Junitjej

Kul att hon hörde av sig!
Vad skönt att det är fredag igen!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits