Konst och igt

Ibland är bara allt så jävla konstigt. Som tex. att det är ett w mitt i min mailadress i min automatiska inloggning till min sida på blogg.se, så att jag måste ta bort det varje gång jag ska logga in, för att jag inte orkar skriva in hela mailadressen + lösenord. Hur kom det dit? När skrev jag fel? Var jag nykter?
Och varför sitter jag här och bloggar när det enda jag gnäller om annars är att jag aldrig får sova tillräckligt? Varför går jag inte och lägger mig?
Och till det konstigaste av allt, vem fan har installerat en timer i tvättstugan så att centrifugen stängs av prick kl. 20.00, så att om man skulle missa med några sekunder så går inte skiten att öppna och resultatet blir att en hel hög med våt tvätt måste ligga kvar till följande morgon? Det är konstigt! Och idiotiskt! Och helt jävla sinnessjukt! Och ännu konstigare än det konstigaste av allt förresten, är att ingen har satt upp någon lapp om detta!
Jävligt konstigt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits