Vad är en bal på slottet

Fy fan vilken intetsägande dag det varit. Fast iofs var det kanske just en sådan man behövde och jag hade inte klarat något annat än att ligga i soffan o äta pizza, dricka läsk, äta godis och se på film och tv. Har varit för jävla bakis idag. Timmarna innan kl. 14.00 var jobbigast, då var det bara täcket över huvudet och Alvedon som gällde. Sen kom pizzan och allt började arta sig och efter det har jag bara varit seg segare segast.

Såg en underbar film - Vänner för livet. Den var otroligt vacker.

I går i skolan såg jag Departed med eleverna. Jag hade sett den innan men fan glömt hur jävla bra den filmen faktiskt är. Den är så jävla cool och genomtänkt och har en klockren inramning. Ligger högt på listan må jag säga. Och jag blir kär i Leonardo Di Caprio varje gång jag ser honom i en film. Kanske inte direkt för att han är jättesnygg utan för att han är en helt fantastisk skådespelare som de senaste åren gjort helt fantastiska rolltolkningar. Han är klart med i toppskiktet av bästa skådisarna ever!

Imorn ska jag fanimej vara mer aktiv. Har bla. att se fram emot en hög med niornas engelska diaprov som ska rättas. Har även en tanke om en powerwalk för att fördela dagens kalorier. Fär väl se vad som bockas av.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits