Va?

Jo, stapplade till jobb igår och det var en pärs vill jag lova. Men ganska skönt att få visa upp sig, uppdatera sig så gått det går och ta del av gemenskapen innan lovet. Tog hem en tjock hög med prov och andra resultat som underlag för omdömena som måste skrivas under helgen. Så det blir till att jobba en del. Men å andra sidan kan man väl stå ut med det eftersom belöningen kommer i form av Budapest på måndag.
Men nog fan lyckades jag glömma ett moment som är underlag för bedömningen i svenska. Hur i helvete lyckas man? Jo, man är JAG helt enkelt. Jävla förvirrade, ostrukturerade och disträa människa!

Jag får väl helt enkelt gissa eller diskret utelämna det momentet i de fall jag inte har en aning. Jag känns som en trygg och trovärdig lärare va? 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits