Peace motherfucker

Min son fyllde år i går. 11 år!

Det känns lite sjukt att jag är mamma till en 11-åring. Det gör ju så att jag låter ganska gammal. Jag måste nog börja face the fact att så är fallet. Jag håller fanimej på att bli gammal. Det sjuka är att jag fortfarande kämpar för att komma i mina Acne storlek 27. Och jag kämpar. Och jag kämpar. Och jag ger mig inte, fast de ibland sitter som en andra hud. Vissa gånger sätter faktiskt min fucked up mage stop för det och fast jag vet att det inte är en ölmage tvivlar jag ibland. Jag smörjer in huden kring mina ögon med Cliniques, All about eyes morgon och kväll och jag tycker faktiskt att jag ser skillnad, tom. på måndag morgnar.

Summa summarum: Jag är extremt ytlig och utseendefixerad och åldersnojig. Jag är jävligt ego som utifrån sonens födelsedag skriver en text om mig själv. Jag framstår nog som jävligt patetisk i omvärldens ögon.
Fast jag tycker nog att jag är ganska snäll ändå. Och mest av allt vill jag ha fred på jorden.

Kommentarer:
Postat av: M

Du är snäll.
Och hur tror du jag känner mig då som har en dotter som ska bli 15? Smaka den.

2007-10-04 @ 23:19:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits