Leden

1. blogg.se går inte i raketfart ikväll.
2. Det går inte att logga in på MSN och telefonen funkar inte.

What the fuck?

1. Tur att det finns mobiler
2. Tradera funkar i alla fall och jag vann auktionen mitt framför näsan på den som lagt nästan alla bud innan. He He. Fast jag kan inte låta bli att tycka lite synd om denna någon.

Hoppas nu bara att klänningen är lika ljuvlig som den ser ut på bild. Och att den passar. Då kommer jag verkligen att känna mig ljuvlig.

Just nu känner jag mig dock allt annat än ljuvlig. Jag är sjukligt trött och magen mår inte riktigt bra efter jordnötter och vindruvor.

I morgon ska vi ha friluftsdag. Vandra på Skåneleden. Vill jag inte! Jag vill vara hemma, ligga i soffan under en filt och dricka te, äta vindruvor och jordnötter,  kolla på meningslösa dagsåpor, läsa meningslösa modemagasin och vara så sunkig som bara jag kan vara. Men nej, jag ska vandra på Skåneleden.


Kommentarer:
Postat av: M

Stackars dej! Det är ju inget kul väder iheller...
Jag ska tänka på dej när jag snart ska lägga huvudet på kudden..
Puss puss och jag älskar dej!

2007-10-16 @ 09:20:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits