Kraxl

Idag ringde jag till jobb och sjukanmälde mig. Jag gav helt enkelt upp och det ska jävligt mycket till för att jag ska göra det. Jag har en hög arbetsmoral blandat med snålhet. Undrar egentligen vilken av de ganska skilda egenskaperna det är som fäller avgörandet.

I alla fall ligger jag här och är verkligen sjuk och det SUCKS! Jag har legat ner så länge att jag till och med fått huvudvärk, som om det inte räckte med feber, halsont och allmänt skitmående.

Och som det brukar vara när jag är sjuk är jag ständigt sugen på något. De flesta andra människor tappar aptiten när de är sjuka men inte jag tydligen. Det är dock bara mackor, godis och te som lockar, inget annat, det mår jag bara illa över. En teori till detta fenomen är då att jag inte får i mig någon högre dos nikotin när jag är sjuk, eftersom man ju inte är så jättesugen på det, vilket ju är positivt och antagligen ett naturligt sätt för kroppen att säga ifrån. Men i gengäld kräver den då något annat. Vad tror du?

Äh för fan vilket jävla meningslöst svammel.
Horisontalläge igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits