Gräsänka och barnlös

Jaha, här sitter man en kall jävla måndagkväll, med sonens dator, helt ensam. Sambon är på affärsresa i Stockholm och sonen är hos fadern. Jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska tycka om det.

Just nu är det dock ganska skönt att bara vara med sig själv och kunna skita fullständigt i omvärlden men sen när sängdags kommer blir det nog lite jobbigare. Jag tycker inte om att sova själv. Är nog lite mörkrädd får jag väl erkänna.

Tog ambitiöst jobb med mig hem som vanligt men det lutar nog mest åt en Tradera kväll. Har blivit fast igen och ska vinna en auktion som går ut om lite mindre än två timmar - en alldeles ljuvlig klänning.

Det är dock inte så jävla kul att sitta på sonens rum och surfa, är ju van vid att fläka ut i soffan med laptopen.

Pratade med bossen idag och min tjänst verkar vara tänkt att fortsätta även nästa termin, som det ser ut just nu. Vet verkligen inte hur jag ställer mig till det. Har funderat en del över min tillvaro den senaste tiden och jag är nog inte superlämpad för högstadieelever, dessutom med fel ämnen. Jag tror nog dock det är ämnena som får mig att stundtals tappa sugen. Äh, nu orkar jag inte gnälla mer. Tradera!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits