Olika former av bon

Vilket är värst; skatbo, kråkbo, hönsbo eller något annat jävla fågelbo? Kanske örnbo, det måste ju vara stort och spretigt. I alla fall kan mitt hår liknas vid något av ovanstående, det värsta då alltså. Jävla rishög är ett annat namn.
Jag har inte klippt mig på över ett år och nu kan jag snart inte förneka det längre. Funderar starkt på att inte gå till min vanliga frisör, "han som verkar vara gay men antagligen inte är det" för jag skäms. Men jag måste klippa mig snart! Känner jag mig själv rätt så lär det bli en tids processande till innan steget tas.

För övrigt så gillar jag inte smink. Smink är faktiskt ganska fult och jag kan fan inte sminka mig. Vilken tur att jag är väldigt sparsmakad då. Tyvärr kräver vintermånader samt min aktningsvärda ålder att något jävla klet måste till. Jag vill inte utsätta dem jag möter för en alltför olustig upplevelse. Men som sagt, väldigt sparsmakat och pliktskyldigt.

Gotta go.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits