Lite till

Hujeda mig vad trött jag blev, nersjunken i soffan med godisskålen på bekvämt avstånd. Runt mig surrar ord och rop som döda, bana, vapen, fan, hjälp mig osv. Det är nördarna som spelar Halo 4 på X-box live.

Idag spenderade jag förresten för första gången på länge några timmar i klädaffärer. Lyckades än en gång pricka in lönelördagen men jag undvek de flesta av kedjorna som drar det mesta folket så det kändes faktiskt nästan som en helt vanlig dag. Och lite fick jag med mig hem varav två av fyra INTE var svart och till mitt försvar så var det svarta, handskar och någon typ sjal/halsduk/mössa, eller som sambo och son sa; något man liknar en munk i.

I  morgon är det tvätt, städning och som nämnt julpynt som står på schemat. Om tid finnes ska jag även tvinga med sonen (sambon är inte lönt) till julskyltningen. Som sagt, jag tar julen på allvar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits