Lite av allt

Ingen jävla mobilväckarklocka ska förstöra min sömn och tillvaro i morgon. Jag ska få sova tills jag vaknar av mig själv. Låt vara att det kan bli 07.00. Det är med nästan hundraprocentig säkerhet i alla fall inte 05.10.
Jag är fullkomligt lyckligt obeoende av tid.

Ska till Trelle på försenad födelsedagsmiddag hos föräldrarna i morgon eftermiddag. Sen stundar det där fruktade EM-kvalet men det är lugnt. Zlatan har ju lovat att vi är vidare när slutsignalen ljuder. Och jag tror honom. Man måste fan tro på Zlatan.

Jag är faktiskt mest bekymrad över om det ska finnas plats i baren på O´Learys. Borden var ju såklart fullbokade när sambon ringde dit igår. I värsta fall får vi väl gå på numera undanskymda Glorias men det känns inte bra. Det är på O´Learys viktiga matcher ska ses och upplevas, som typ ett OS-guld i hockey. Dessutom gillar jag O´Learys; en skön blandning av sunkigt, sofistikerat, gubbigt, grabbigt , raggigt och alldeles vanligt.
Jag kan nog vara lite av allt då och då.
Dessutom har de fina vinglas.


Kommentarer:
Postat av: r

Nu gick det ju åt helvete, det var garanterat den jävla vellinge-idiotens fel.... Hata Vellinge! Hata svensk mentalitet och smygrasism men älska svenska landslaget!

Postat av: M

Jag lider alltid mest med Isaksson när målen går in. "Ahhhh, så synd om honom..." är jämt min ständiga kommentar. Jag skulle gärna vilja trösta honom...slurp..
Hoppas ni dock hade lite trevligt...
PS. Jag hatar också Vellinge!
Puss till er alla tre!

2007-11-18 @ 09:18:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits