Keep on walking

Varje morgon jag vaknat denna veckan har jag varit skitsur. Precis allt har känts fel och allt har varit tusenfalt jobbigare än annars. Jag har även varje morgon funderat över möjliga konspirationsteorier riktade mot mig, bl.a. att gå in och duscha, eftersom det är a pain in the ass på morgonen. Jo, någon någonstans sitter och konspirerar mot mig så att varje morgon och viss del av dagen ska bli så jävlig som det bara går.
Parallella universum? Jag kanske är någons tråddocka? (eller va fan heter det nu?) Det är i alla fall många ofrivilliga uppgifter och händelser jag genomlider. Fy fan vad de skrattar när mobilen ringer 05.10 varje morgon, det är den yttersta prövningen och jag orkar snart inte mer!
Kan PMS göra en mentalt störd?

Jag vill ha jullov som fan!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits