Internet

Sitter på samma ställe vi inledde Budpapestresan på. Enda stället man kan få Internet då uppkopplingen på rummet strulat sedan igår. Men man kan ju då passa på att ta en Latte och Amaretto när man ändå sitter på en pub. Skulle ju shoppa idag men lyckades tydligen tima in en helgdag. Så vi kom ju till köpcentrat men fick se affärerna utifrån. Jävligt typiskt oss skulle jag vilja säga. Jag kommer således att komma hem från Budapest utan att ha handlat en jävla pinal. Oväntat? Nej inte särskilt. Jo förresten, jag ska köpa en massa c-vitamintabletter. De är som karameller som innehåller dagsbehovet av c-vitamin. Så jävla upphetsande va?
För övrigt hade den där lyxrestaurangen vi var på en stjärna i Michelinguiden. Såg vi dagen efter vi varit där. Men inte mindre coolt för det!

Nu ska jag dricka latte och Amaretto!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits