Från något till inget

Sitter och funderar på att dra mig upp ur soffan för att göra en djupdykning i min spillra av garderob. Men risken är väl att man blir djupt deprimerad över insikten att den är ganska obefintlig. Jag börjar allvarligt talat bli ganska trött på mig själv i mina svarta kjolar och svarta klänningar, Acne jeansen/Cheap Monday jeansen och svarta överdelar. Från att ha haft en garderob man kan vara relativt nöjd med och variationer man har känt sig relativt ok i har jag sjunkit djupt ner i sunkträsket. Jag orkar helt enkelt inte bry mig på mornarna och jag har helt enkelt inte tid och inte ens ork att shoppa. Vem fan orkar trängas i klädaffärer en lördag liksom!
Jag får väl fortsätta se riktigt jävla tråkig och ointressant ut tills jag blir arbetslös.

För övrigt hänger grisfitta fortfarande med.

Jag är trött som en grisfitta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits