En helt vanlig lördag morgon

Lördag morgon kl. 06.20. Klockan ringde iaf inte 05.10 som vanligt. Jag fick sova till 06.00. Det sjuka är att jag reflekterade överhuvudtaget inte över varför i helvete jag stiger upp så tidigt en lördag morgon. Jag hade i själva verket glömt att det är lördagmorgon. Tänkte fan åka till Skurup.
Snacka om programmerad.

Ska iaf på sonens första fotbollscup. Tycker dock att det nästan är löjligt att man ska behöva stiga upp så tidigt en lördag för det. Det gör mig sur, lite förbannad och trött. Men det ska såklart bli jättekul.

För övrigt undrar jag vem fan det är som röstar i Idol. Skulle vilja ställa dem på ett led och...ja.
Och hade jag varit typ 20 hade jag åkt till Alingsås och tvingat Christoffer att gifta sig med mig.

Bajs.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits