Arsle, det är ju jag det

Jag har soffsmak i arslet. Efter kvällsmatavdukningen för cirka två timmar sedan har jag inte rest mig upp. Har halvsuttit med laptopen i knät och surfat på bilddagboken där vissa av mina elever envisas med att få med mig. Nu senast var det mitt royal ass inklämt i Acne Tube, som de för övrigt alltid har lika roligt åt. Och jag tycker det är lika roligt att ständigt svara dem. Så vi har roligt tillsammans kan man ju konstatera.
Fast idag har jag delvis varit en skälltant. Och igår fick jag förresten höra att jag och alla andra lärare var diktatorer. Så det är både krig och kärlek. Fast allra mest kärlek. Ja till och med mycket kärlek. Vi är faktiskt oftast glada, lyckliga och kärleksfulla. Fast man ofta spyr galla över vissa av sina elever gör de varje dag till en bra dag. Dårar och gullungar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits